A recepciósok panaszáradatai

A recepciósok panaszáradataiEgy szállodában hatalmas a forgalom, rengeteg ember jár ki-be a szállodában, rengetegen szeretnek informálódni, recepciósokhoz rohanva elsőként. Nagyon türelmesnek kell lenni a vendégekkel szemben, el sem tudjuk képzelni, egy szállodában hányféle különböző nyelvű vendég szállhat meg. Akadnak kifejezetten értetlen emberek, akik nem tudják megérteni, hogy az összeg miért annyi, amennyi. Nos, nem mindig tudnak kielégítő választ adni, főleg akkor, ha a kérdés egy ostobaság. Ez leszívja az energiájukat, de ez önmagában nem is lenne lefárasztó, csak sajnos sok-sok feladatot kell ellátniuk emellett, a derekuk is tönkremegy. Ők lennének a legboldogabb emberek, ha csak hétfőtől péntekig kellene meghatározott órát dolgozni, de sokszor sajnos az utolsó órában jelentik be, hogy még pár órát maradnod kellene. Nos, így nehéz találkozókat szervezniük, randevúkra menniük és miegymás. Karácsonykor, szilveszterkor kizárt dolog a szabadnap, ki kell harcolni konkrétan. Dunakeszin számos szálloda, panzió, apartman ház található. Recepciósokra mindig szükség van, de számos vegyészmérnök állást is meghirdetnek dunakeszin.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük